Рекомендації щодо правильної експлуатації циліндричних редукторів


  • 05 червня 2020 09:00:00
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 236
  • 0

Що являють собою циліндричні редуктори?

Циліндричний редуктор - це комплексний механізм, який потрібен для того, щоб перетворювати максимальну кутову швидкість ведучого валу в меншу на відомому валу. Особливість редуктора полягає зубчато-циліндричної передачі і в паралельному розташуванні валів.

Популярність таке промислове обладнання завоювало завдяки високому ККД циліндричного редуктора, відмінній роботі при частому запуску і зупинці, а також за можливість передати більшу потужність.

Застосовувати такий пристрій можна в промисловості, наприклад, в різних проводах машин, верстатів, на будівельних майданчиках.

Пристрій циліндричного редуктора

Збірка циліндричного редуктора передбачає наявність таких частин, як:

  • міцний корпус;
  • вал, вал-шестерні;
  • вузли зубчастих коліс і шестерень;
  • кришки підшипників;
  • регулювальні кільця.

У міцному корпусі пристрою розміщуються різні деталі передач, мастильну систему, регулювальні кільця і ​​інші частини редуктора циліндричного. За рахунок міцності корпусу - обладнання може працювати під високими навантаженнями, вали не деформуються і не перекошуються.

Як уже згадувалося вище: основа циліндричного редуктора - це зубчасте зачеплення, яке передає обертальний момент і змінює кількість оборотів валу. Циліндричні зачеплення мають можливість обертатися в обидві сторони. Якщо необхідно, то ведений вал з колесом може підключитися до двигуна і стати провідним.

У простому редукторі ЦУ (одноступінчатий) шестерня і колесо знаходяться в зачепленні. У випадках, коли два ступені і більше - збільшується кількість елементів і з'являється така деталь, як проміжна вісь.

Принцип роботи циліндричного редуктора

Яким же чином циліндричний редуктор здійснює свою роботу?

У попередньому розділі йшлося про те, що обладнання містить механічні передачі, які складаються з шестерень і зубчастих коліс, вони в свою чергу розташовуються на валах.

Вхідний вал обертається, коли до нього додається крутний момент. Вал також надає руху шестірню, яка розміщується на ньому. За рахунок зчеплення з зубчастим колесом великого діаметру - вал обертається. Разом з тим, знижується кутова швидкість, крутний момент, навпаки, збільшується.

У тих випадках, коли ступенів дві і більше - крутний момент передається спочатку на проміжний вал, а після - на кінцевий. Мастильні елементи в корпусі знижують силу тертя між шестернями.

Переваги та недоліки циліндричних редукторів

Серед переваг, завдяки яким передавальне обладнання користується великою популярністю в різних областях, можна відзначити високий ККД, який може досягти до 98%. Також є й інші переваги, як:

  • обладнання не гріється;
  • вали можуть обертатися в обидві сторони;
  • обладнання може передати більшу потужність і створити високий крутний момент;
  • можна експлуатувати з нерівномірним навантаженням, механізм також витримує часті пуски і зупинки;
  • відсутня самоторможіння, яке дозволяє провертати вихідний вал вручну, коли двигун вимкнений.

Звичайно, не буває ідеального обладнання і у циліндричного редуктора теж є недоліки:

  • шум при роботі;
  • досить невисока передавальне число щаблі обладнання;
  • габаритний передавальний механізм;
  • так як самоторможіння відсутня - це веде до обмеження сфери застосування, а також потребує застосування гальмують пристроїв.

Редуктор циліндричний в Україні

Для того, щоб коригувати швидкість обертання і ступінь навантаження рекомендується придбати циліндричний редуктор. Одними з популярних моделей промислових обладнань є редуктори циліндричні Ц2У.